პროექტის გეგმა



პროექტის სახელწოდება
ბინა
(მონაცემთა ანალიზი: შეგროვება, წარმოდგენის ხერხები, რიცხვითი მახასიათებლები - საშუალო. მედიანა, მოდა, დიაპაზონი)
პროექტის მთავარი იდეა
მოსახერხებელია თუ არა მონაცემთა წარმოდგენის ყველა ვერსია და მათ შორის ყველაზე ეფექტური კომპიუტერია.
პროექტის აქტუალობა
ისტ-ის გამოყენება მათემატიკაში
პროექტის მიზნები
მოსწავლეებს უვითარდებათ ინფორმაციის მოპოვების უნარი, ცნობარების და ტექნოლოგიების გამოყენების ჩვევები.
შეძლოს მონაცემთა წარმოდგენა რაც შეიძლება მარტივად, შეძლოს წარმოდგენათა შედეგების შედარება და იქიდან უკეთესის არჩევა.
მოპოვება გადახარისხება შედარება შეფასება
                ანალიზი
მონაწილეთა ასაკი და რაოდენობა
16 წელი

24 მოსწავლე
ვადები/ხანგრძლივობა
1 კვირა
მოსალოდნელი შედეგები
მონაცემებს აგროვებს, იყენებს მონაცემთა წარმოდგენის სხვადასხვა ხერხებს, ითვლის რიცხვით მახასიათებლებს, ადარებს და აკეთებს დასკვნას.
საჭირო რესურსები
ცხრილები, დიაგრამები, კომპიუტერი, დაფა, ცარცი, ბარათები, პროექტორი.
პროექტის მსვლელობა (აქტივობები)
კლასში ჯგუფების შექმნა და დავალებების გადანაწილება - I დღე
მონაცემთა მოპოვება და მისი დამუშავება რაიმე წესით მის მოსაწესრიგებლად (მონაცემების წარმოდგენა ფოთლოვანი დიაგრამით) - II დღე
მონაცემთა უკეთ აღქმისთვის და დასკვნის გამოტანის მიზნით შუალედების შექმნა - III დღე
სიხშირეთა ცხრილის და ფარდობითი სიხშირეთა ცხრილის შედგენა - IV დღე
ამ ცხრილების საშუალებით დიაგრამების აგება - V დღე
ცხრილებისა და დიაგრამებით მიღებული შედეგების გამოტანა და შედარება - V დღე
შეფასება: კომენტარი, რუბრიკა - VI დღე

ანალიზი - დასკვნა, ყველაფერი წესრიგშია, თუ რაიმე დარჩა შეუსრულებელი
პრეზენტაცია - VII დღე

პროექტის მსვლელობის აქტივობების აღწერა:
მიკარნახეთ თქვენი საცხოვრებელი ბინის ნომერი (7,11,22,13,18,11,25,13,10,28,11,19,24,6,15,9,32,17,9,8,7,19,22,19,19)
დაალაგეთ მონაცემები ზრდადობის მიხედვით
მოსახერხებელია თუ არა ამ მონაცემთათვის დიაგრამის აგება; ცხრილის აგება? (არა)
ჩაწერეთ ეს მონაცემები ფოთლოვანი დიაგრამის სახით
რა უპირატესობა აქვს მონაცემთა ასეთი სახით წარმოდგენას (მოწესრიგებულია: ნათლად ჩანს დიდი და მცირე რიცხვები; რომელი ნომრები ემთხვევა...)
იპოვეთ მოდა, გაბნევის დიაპაზონი, მედიანა, საშუალო
შექმენით შუალედები [0;10) ; [10;20); [20;30); [30;40)
შექმენით სიხშირისა და ფარდობითი სიხშირის ცხრილი
ააგეთ მართკუთხოვანი და წრიული დიაგრამები
საბოლოდ ვღებულობთ:
                                                         
0

6;7;7;8;9;9
1
0;1;1;1;3;3;5;7;8;9;9;9;9
2
2;4;5;8
3
2


ბინის ნომერი
სიხშირე
ფარდობითი სიხშირე
(0;10)
6
900
[10;20)
10
1700
[20;30)
4
800
[30;40)
1
200
სულ
18
3600

                                
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფთან, ესგ - სთან კავშირი
მათ. X.12. მოსწავლეს შეუძლია თვისობრივ და რაოდენობრივ მონაცემთა მოწესრიგება და წარმოდგენა ამოცანის ამოსახსნელად ხელსაყრელი ფორმით.
პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი)
ნინელა ქარდავა


ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა
პროექტის ვებ.გვერდი (ბლოგი)


Comments

Popular posts from this blog

IV პოსტი